Pokrajinski sekretar za lokalnu samoupravu i regionalnu saradnju Branislav Bugarski izjavio je da je izgradnja puta Novi Sad-Ruma prioritet za pokrajinsku vladu i da u Banovini postoj spremnost za saradnju sa Vladom Srbije.
sta ce mirovicu projektna dokumentacija i dozvole,kad je mogao da nikne onoliki sportski kompleks na novom naselju bez svega toga,sto ne bi i jedan put kroz frusku goru...???mislim da bi to bilo njegovo zivotno delo,sto se tice urbanizma i gradjevine...jedino selja ilic moze da mu parira...??!!
Dok su političari "najpametniji" u državi tako će toj državi i biti. Umesto da stručni i pametni ljudi smisle šta državi i narodu treba, mufljuzi u odelima i sa kravatlama foliraju pamet i menjaju planove od izbora do izbora.
S obzirom na potrebu izrade novog projekta, kontrole projekta, izradu studije izvodljivosti, dobijanje dozvola, eksproprijaciju, izbor (eventualnih) izvođača (dakako kinekse nacionalnosti) - neće od ovoga biti nikada ništa.
Piši propalo. Ovo je još jedna farsa koju jedna vlast preuzme od prethodne i onda mulja finansije ... i naravno "kraducka".
Drago mi je da jednom cujem da da su ipak uspeli da se dogovore i da ce se ipak izgraditi taj put. Odavno se o njemu prica medjutim prethodna vlada nije ni prstom mrdnula.
Odavno se prica o tom putu, i dosta se prethodnih godina pricalo o tome, ali nazalost nista nije uradjeno. Verujem da ce sadasnja vlast uzeti stvar u svoje ruke i uraditi posao kako valja.
500 miliona din. za izradu tehničke dokumentacije?! To je baš mnogo, osim ako u to ulaze i nabavke dozvola uslova, takse. Ali opet, mnogo je.
Sećam se kada su pred izbore 2008. Mlađa i Đelić predstavljali ovaj projekat kao transbanatsku magistralu od Rume do Temišvara. I bi od toga ništa.
Sumnjam da će se ovaj projekat realizovati, nemamo mi potencijal da to platimo i vratimo te kredite koje ćemo dobiti. Suviše slaba privreda, mala kupovna moć stanovništva, dobar deo "ekonomije" je u sivoj zoni pa nema poreza i akciza ot toga a za vraćanje dugova i kamata to je važno itd.
pa o ovom auto putu se prica vec 50 godina i pricati ce se joc 50.
kad se pravio prelaz preko venca trebalo ja da budu izgradjene po dve trake sa obe strane jer je bilo toliko novaca a na kraju je ispalo dve trake samo prema novom sadu, jer su onu drugu drugovi pojeli i popili,
tako ce i ovaj put.
ljudi u irigu su vec poludili od kamiona svaki dan, a bilo je da im udaraju u kucu
napravite za pocetak obilaznicu oko iriga a za auto put kad bude
Samo u Srbiji istorija pocinje posle svakih izbora ili rekonstrukcije. U normalnom svetu starteske projekte gura svaka vlada bez obzira na sastav. Ovde se ocigledno radi o opstrukciji u "ugovaranju" sa izvodjacima za posao koji traje duze od mandata vlade tako da prethodni ne daju "clanarinu" novima ?!
kako je to moguće da od vladajuće koalicije zavisi koncept auto puta? Zar to nije nešto oko čega se pita struka?! Ili je bitno pored čije vikendice ili placa treba da prođe auto put?!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Promena plana za put Novi Sad-Ruma
Novi Sad
•14.12.2013.
•11:43 > 13:57
Komentari 13
KOmša
S obzirom na potrebu izrade novog projekta, kontrole projekta, izradu studije izvodljivosti, dobijanje dozvola, eksproprijaciju, izbor (eventualnih) izvođača (dakako kinekse nacionalnosti) - neće od ovoga biti nikada ništa.
Piši propalo. Ovo je još jedna farsa koju jedna vlast preuzme od prethodne i onda mulja finansije ... i naravno "kraducka".
Dogovor
Ygritte
mile
Zoran
Sećam se kada su pred izbore 2008. Mlađa i Đelić predstavljali ovaj projekat kao transbanatsku magistralu od Rume do Temišvara. I bi od toga ništa.
Sumnjam da će se ovaj projekat realizovati, nemamo mi potencijal da to platimo i vratimo te kredite koje ćemo dobiti. Suviše slaba privreda, mala kupovna moć stanovništva, dobar deo "ekonomije" je u sivoj zoni pa nema poreza i akciza ot toga a za vraćanje dugova i kamata to je važno itd.
boco
kad se pravio prelaz preko venca trebalo ja da budu izgradjene po dve trake sa obe strane jer je bilo toliko novaca a na kraju je ispalo dve trake samo prema novom sadu, jer su onu drugu drugovi pojeli i popili,
tako ce i ovaj put.
ljudi u irigu su vec poludili od kamiona svaki dan, a bilo je da im udaraju u kucu
napravite za pocetak obilaznicu oko iriga a za auto put kad bude
Александар
Sremac
Kontrash
ns
naivan
Sale NS
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H